Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine IZOTIM so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT)., Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Zakon o varstvu pred nepoštenimi poslovnimi praksami in po Uredbi (EU) 2018/302, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), upoštevajo pa tudi mednarodne kodekse e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Prosimo, da »Splošne pogoje poslovanja« temeljito preberete, saj zadevajo vaše zakonske pravice in dolžnosti. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine  ne uporabljate. 

SPREMEMBE

Pridržujemo si pravico, da kadarkoli lahko spremenimo Splošne pogoje poslovanja. O vseh spremembah boste obveščeni preko naše spletne strani. Vaša dolžnost je, da morebitne spremembe preverite. Spremembe bodo vplivale na uporabo spletne strani šele po objavi sprememb. V kolikor se s spremembami ne strinjate vas prosimo, da naše spletne strani ne uporabljate.

OSNOVNE INFORMACIJE O PODJETJU (KI UPRAVLJA S TO TRGOVINO)

S spletno trgovino upravlja podjetje IZOTIM, Bojana Jug s.p (v nadaljevanju ponudnik ali podjetje)

Naziv podjetja: IZOTIM, Izobraževanje in oblikovanje, Bojana Jug, s.p
Sedež podjetja: Šalek 66c, 3320 Velenje, Slovenija

Podjetje je bilo vpisano v Poslovni register Republike Slovenije, izpostava Velenje, pod številko 316-13-00398-2021/2, z dne, 25.02.2021
DŠ: 64444317

Matična številka: 8817456000

Zavezanec za DDV: NE

Odgovorna oseba: Bojana Jug

Elektronski naslov: info@ujeminasmeh.si

Telefon: 051 372 761

TRR: SI56 0400 0027 6346 733

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:

  • identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s ponudnikom (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,
  • jasno in nedvoumno določene cene,
  • možni načini plačila,
  • časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe,
  • postopek pritožbe.

PONUDBA IN CENE

Cene v spletni trgovini so označene v evrih. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena  Zakona o davku na dodano vrednost (ponudnik ni zavezanec za DDV).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba spletne trgovine spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub izjemnemu trudu pri zagotavljanju najbolj ažurnih in točnih podatkov ponudb v spletni trgovini ni izključena možnost napačnega podatka o ceni ali dobavljivosti. V teh redkih primerih bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možnost rešitve situacije.

V spletni trgovini so občasno na voljo tudi popusti na določene izdelke.

Kuponi za popust

Ob naročilu lahko kupec vnese promocijski kupon, zaradi katerega se zniža vrednost izdelka in s tem tudi skupna vrednost naročila.

POSTOPEK NAKUPA

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki: 
1. iskanje posameznega izdelka,
2. izbor izdelka za nakup, 
3. določitev količine izdelkov za nakup v nakupovalni košarici, 
4. pregled končne cene izbranega izdelka v izbrani količini, 
5. potrditev naročila, 
6. oddaja naročila.

Pred potrditvijo nakupa lahko še enkrat pregledate vnesene podatke in jih po potrebi spremenite.

Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

Naročilo potrjeno

Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o uspešno oddanem naročilu. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s pisno zahtevo po elektronski pošti info@ujeminasmeh.si. Račun se hrani na sedežu podjetja.

Spreminjanje naročila
Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na elektronski naslov info@ujeminasmeh.si pa pošlje zahtevek za preklic prejšnjega naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na 051 372 761.

MOŽNOSTI PLAČILA

Spletna trgovina Izotim omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na TRR (predračun): po potrjenem naročilu prejmete predračun, naročilo pa odpremimo v roku 24- 72 ur po tem, ko je priliv viden na našem TRR.
  • Plačilo s plačilnimi karticami preko sistema Stripe (Mastercard, Visa): na spletu ob oddaji naročila
  • Plačilo prek PayPala

Z neposredno bančno transakcijo omogočamo nakup po predračunu. Po opravljenem nakupu, vam sistem pripravi predračun, ki ga boste prejeli na vpisan e-mail naslov. Predračun poravnajte na naš račun odprt pri Nova KBM d.d. številka: SI56 0400 0027 6346 733. Izdelek bo odpremljen v roku 24-72 ur po prejemu plačila. Plačilo mora biti izvedeno najpozneje v 3 dneh od datuma naročila, v nasprotnem primeru se naročilo zaključi kot neuspešno.

Način plačila z bančnimi karticami je zavarovan, vse informacije o transakcijah, ki jih posredujemo med našo spletno stranjo in sistemi podjetja Stripe, so šifrirane.  Spletna trgovina Izotim ne shanjuje podatkov o vaši kartici in nima dostopa do nobenih informacij, povezanih s podatki o imetniku kartice. Z nakupom s plačilom s kreditno kartico boste račun za opravljene storitve prejeli skupaj z naročenimi izdelki v paketu ali na vaš e-naslov.

Varnost

Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno.

Vse transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov z uporabo 2056-bitnega kodiranja.

Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči, medtem ko potujejo z vašega do našega računalnika ali z našega računalnika do banke. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo iz vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.

DOSTAVA

Izdelke, naročeni v spletni trgovini dostavlja Pošta Slovenije d.o.o. ali druga dostavna služba.

Stroški dostave so vrednoteni na osnovi cenika Pošte Slovenija d.o.o. Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila. Vse pošiljke so oddane priporočeno zaradi sledljivosti.

Vse izdelke na zalogi odpremimo v najkrajšem možnem času, oziroma 1-3 dni  po prejetju plačila na naš bančni račun. V kolikor dostava v navedenem času ne bo možna, vas bomo o tem obvestili.

Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.

V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpremi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave izvajalca dostave.

Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pa obvestiti ponudnika. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE IN  VRAČILA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov info@ujeminasmeh.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora vrniti nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, zavito v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Naslov za vračilo blaga je: IZOTIM, Bojana Jug, s.p., Šalek 66c, 3320 Velenje, Slovenija

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka 43. člena pri teh pogodbah: o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE NAJDETE NA POVEZAVI:

http://www.pisrs.si/Pis.web/npbDocPdf?idPredpisa=PRAV11915&type=pdf

REKLAMACIJE

Reklamacije bodo upoštevane, v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil naročenega izdelka ali pa je le tega dostavil poškodovanega). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času. V primeru, da napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.

Potrošnik ob vračilu blaga, ki mora biti v originalni embalaži, pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

STVARNA NAPAKA

Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Napaka na izdelku je stvarna:
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:
• Odpravo napake
• Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
• Zamenjavo blaga
• Vračilo plačanega zneska

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik podjetju v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

V primeru, da napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na telefonsko številko 051 372 761 ali info@ujeminasmeh.si in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost vračila kupnine.

Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej).

PREPOVEDANE UPORABE

Poleg drugih prepovedi, določenih v pogojih storitve, vam je prepovedano uporabljati spletno mesto ali njegovo vsebino:

(a) za kakršen koli nezakonit namen;

(b) prositi druge za izvajanje ali sodelovanje pri kakršnih koli nezakonitih dejanjih;

(c) kršiti katere koli mednarodne, zvezne, pokrajinske ali državne predpise, pravila, zakone ali lokalne odloke;

(d) kršiti ali kršiti naše pravice intelektualne lastnine ali pravice intelektualne lastnine drugih;

(e) nadlegovati, zlorabljati, žaliti, škodovati, obrekovati, poniževati, omalovaževati, ustrahovati ali diskriminirati na podlagi spola, spolne usmerjenosti, vere, narodnosti, rase, starosti, nacionalnega izvora ali invalidnosti;

(f) predložiti napačne ali zavajajoče informacije;

(g) za nalaganje ali prenos virusov ali katere koli druge vrste zlonamerne kode, ki bo ali se lahko uporablja na kakršen koli način, ki bo vplival na funkcionalnost ali delovanje storitve ali katerega koli sorodnega spletnega mesta, drugih spletnih mest ali interneta;

(h) za zbiranje ali sledenje osebnim podatkom drugih;

(i) za pošiljanje neželene pošte, lažno predstavljanje, pretvarjanje, pretvezo, prebiranje in zbiranje podatkov;

(j) za kakršen koli nespodoben ali nemoralen namen; ali

(k) posegati v varnostne značilnosti storitve ali katere koli povezane spletne strani, drugih spletnih mest ali interneta ali jih zaobiti. Pridržujemo si pravico do ukinitve vaše uporabe storitve ali katere koli povezane spletne strani zaradi kršitve katere koli prepovedane uporabe.

Povezave do tretje osebe

Naša spletna stran lahko vsebuje tudi povezave do drugih spletnih strani ali gradiva, ki pa ni v naši domeni in izven našega nadzora. Vsekakor mi nismo odgovorni do takih spletnih strani ali gradiva, kakor tudi nimamo nad njimi nadzora. Ne prevzamemo odgovornosti, če preko povezave z naše spletne strani dostopate do tretjih povezav in pri tem pride do poškodbe ali izgube vaših podatkov in morebitnih škod, ki bi lahko s tako povezavo nastale.

Komunikacija

Izotim bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
    • pošiljatelj bo jasno razviden,
    • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
    • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Pcakes izrecno spoštovala.

ODGOVORNOST

Ponudnik ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali  infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovine (npr. izpad delovanja medmrežja).

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Ponudnik deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov v spletni trgovini, a se lahko kljub temu zaradi specifike poslovanja spletne trgovine lastnosti artiklov, dostava ali cena spremenijo v tako kratkem času, da podatkov na spletni strani ni mogoče popraviti. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila oziroma sporazumno rešitev.

Ponudnik se v vsakem trenutku po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov v spletni trgovini simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku.

Na morebitne napake nas lahko uporabniki v kateremkoli trenutku opozorijo, za kar jim bomo v spletni trgovini iskreno hvaležni.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@ujeminasmeh.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga ves čas obveščati o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Splošni pogoji poslovanja so v skladu z zakonodajo, ki velja v Republiki Sloveniji.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. 

Platforma za reševanje sporov

Ponudnik na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj, na spletni strani https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Izotim, vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Pogoji poslovanja veljajo od 19.03.2021 do preklica.